Monday, February 20, 2012

KENANGAN 2011 : SIRI 9

Tahun 2011, sambutan Aidilfitri di Sekolah Bintang berlangsung agak lewat sedikit memandangkan beberapa keutamaan harus diberikan kepada aktiviti akademik. Dan malam tadi Majlis Mesra Aidilfitri 2011 telah berlangsung di dewan sekolah serentak dengan majlis perpisahan guru kanan yang bertukar ke sekolah baru. Kalau masih ingat, majlis GLEMER RAYA pada tahun 2010 telah berlangsung dengan meriah sekali. Dan Alhamdulillah, pada tahun ini walau dalam keadaan lebih sederhana , namun kemeriahannya tetap terasa.

barisan 'tetamu'
Antara tetamu yang hadir. Sapa je pun kalau 600 anak jantan ni jelah kan. Tu menunggu nak makan lah tu, maklumlah biasanya 6.30 petang dah makan, kali ni makan jam 10.00 malam. Tak ke haru ?

penghibur malam
Sedang menanti giliran untuk membuat persembahan. Inilah kumpulan "Sumbangsuara BINTANG "..ok tak nama kumpulan ni. Nak bagi suara sumbang nampak benor tak sedap suaranya. Hehe, jangan baling gitar kat saya udoh ye.

persembahan buatmu puan noridah
Turut berlangsung majlis perpisahan. Kelihatan para pelajar sedang membuat persembahan terakhir buat Puan Noridah.

juadah
Antara juadah yang disediakan pada malam tadi. Yang tak tinggal selalunya sate lah kan. Tapi macam biasalah, kontrol-kontrol, kan tak pasai-pasai kolestrol naik mendadak.

form 5
Hari raya terakhir mereka di Sekolah Bintang. Lepas ni masing-masing akan meninggalkan sekolah dan memulakan kehidupan di tempat baru. Apapun, sekali lagi selamat hari raya buat seluruh warga sekolah bintang. Kepada yang bertukar, selamat bertukar ke tempat baru dan jumpa lagi dalam glemer raya 2012.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...